Cum încheiați un contract

Pentru încheierea unui contract de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare este necesară îndeplinirea unor condiţii şi depunerea unor documente în copie la sediu SC APA CANAL NORD VEST SA (Com. Bors, Sat. Bors, Nr.102) sau la angajatul SC. APA CANAL NORD VEST SA. in comuna de care aparțineți.

Condiţiile necesare încheierii contractului sunt:

  • imobilul pentru care se solicită furnizarea serviciului de alimentare cu apă şi/sau prestarea serviciului de canalizare trebuie să aibă branşament şi/sau racord propriu;
  • în situaţia în care nu există branşament de apă sau racord de canalizare, se va obţine avizul SC. APA CANAL NORD VEST SA., contracost;
  • persoana care solicită încheierea contractului (direct sau prin împuternicit) trebuie să aibă drept de proprietate sau drept de folosinţă asupra imobilului pentru care se solicită furnizarea serviciului de alimentare cu apă şi/sau prestarea serviciului de canalizare.
Pentru perfectarea contractului, clientul va depune la registratura SC APA CANAL NORD VEST SA o cerere tip (disponibilă la sediul SC APA CANAL NORD VEST SA, sau pe site-ul www.apanordvest.ro , la care va anexa copii după documentele specificate în formularul de cerere.
În cazul în care solicitaţi preluarea unui punct de consum de la un alt utilizator, cererea de contract trebuie să fie însoţită de cererea de reziliere a contractului de către vechiul titular al punctului de consum.
Puteţi solicita oricând rezilierea contractului de furnizare / prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare. Rezilierea contractului este condiţionată de achitarea tuturor obligaţiilor de plată faţă de SC APA CANAL NORD VEST SA.
Puteţi solicita modificarea contractului oricând, în cazul în care elementele dumneavoastră de identificare sau datele de identificare a imobilului, consemnate în contract (adresă domiciliu / sediu, cont bancar, nume reprezentant legal) s-au schimbat. Aveţi obligaţia de a informa SC APA CANAL NORD VEST SA, în termen de 15 zile lucrătoare, despre orice modificare de această natură, prin depunerea unei cereri scrise însoţite de actele doveditoare.
Punerea în funcţiune a branşamentului/racordului se va face după încheierea contractului de furnizare/utilizare şi semnarea acestuia între operator şi utilizator.